Motivasiya insan resurslarnın mühim bir tərkib hissəsi olsa da, praktikada çox az hallarda tədbiq olunur. Bunun səbəbi isə motivasiyanın əhəmiyyətinin hələ də bir sıra şirkət və ya firmalar tərəfindən hiss olunmamasıdır.Bu da bir həqiqətdir ki, daha yüksək motivasiya ilə çalışan işçilərin şirkətin uğur qazanmasında payı daha çox olur. Hər bir fərdin özünəməxsus xarakterik xüsusiyyətləri olduğu kimi onlara yüksək əhval-ruhiyyə bəxş edən amillər də müxətliflik təşkil edir. Bu məqaləni yazmaqda məqsədimiz hətta maddi olaraq nəsə ödmədən də iş mühitində motivasiyanı yüksəltməyin mümkün olduğunu göstərməkdir.
“Pul” işçilərin motivasiyasında ən önəmli faktor kimi görünsə də, şirkət üçün nəsə etmək istəyən, onun uğur qazanmasında maraqlı olan işçilər üçün maddiyyat bəzən prioritet olmaya bilər. Əgər işçi gördüyü işdən “psixoloji və sosial mənfəət” götürə bilmirsə, bir müddət sonra pul bu boşluğu doldurmağa kifayət etməyəcək.
Psixoloqlar işçiləri 5 əsas qrupa ayırır :
1. Təhlükəsiz şəraitdə işləməyi əsas tutan personal
2. Mükəmməllik axtarışında olan personal
3. Özünə qarşı diqqət tələb edən personal
4. Çətin vəzifələrin ona tapşırılmasını istəyən personal
5. Nüfuz axtarışında olan personal
Bu bölgüyə əsasən, aşağıda verilənlərə nəzər salaq:
Gəzinti və ya hərhansı bir idman oyunu təşkil etməklə işçiləri bir yerə toplamaq
İşçilərin şəxsi həyatındakı xüsusi günlərinin xatırlanması
Vəzifəcə yüksəltmək
Daha yüsək səviyyəli layihələrdə işləmək
Əlavə olaraq məzuniyyətlə təltif etmək
İşçilər üçün daha rahat və azad iş mühiti yaradın. Çünki işçilər təzyiq altında fəaliyyət göstərməyi və atacaqları hər bir addımı müdirlərinə bildirməyi