Bir Professor MBA tələbələrinə Marketinqi izah edir.
- Siz partidə qəşəng bir qız görürsünüz, qıza yaxınlaşıb deyirsiniz ” Mən varlıyam, mənimlə evlən”. Bu Direct Marketinq -dir. (Birbaşa Marketinq)
- Siz iştirak etdiyiniz partidə dostlarınızdan biri qıza yaxınlaşır, sizi işarə edib “O varlıdır, onunla evlən” deyir. Bu Advertising -dir.(Reklam)
- Qız sizə yaxınlaşıb ” Sən varlısan mənimlə evlən” deyir. Bu Brand Recognition -dır.(Brendin tanınması)
- Siz qıza “Mən varlıyam mənimlə evlən” deyirsiniz və o sizə şillə vurur. Bu Customer Feedback -dir.(Müştərinin cavabı, reaksiyası)
- Siz ” Mən varlıyam, mənimlə evlən” deyirsiniz. Qız sizi həyat yoldaşı ilə tanış edir. Bu Demand and Supply Gap -dir.(Tələb və təklifin uyğunsuzluğudur)
- Siz “Mənimlə evlən, mən varlıyam” deməmişdən qabaq həyat yoldaşınız gəlib çatır. Bu Restriction Entering New Market -dir.(Yeni bazara girişin məhdudlaşdırılması)