Search
xb

“Xalq Bank”-dan onlarla vaknsiya . SİYAHI:

Xalq Bankın Cəlilabad filialına kredit inspektoru vakansiyası elan edilir: 

Əsas tələblər :
-Ali təhsil (iqtisadiyyat, riyaziyyat və hüquq arzuolunandır)
-Bank və ya bank olmayan kredit təşkilatında (kredit mütəxəssisi vəzifəsində) işləyən namizədlərə üstünlük veriləcək
-Biznes, xidmət, ticarət və kənd təsərrufatı sahəsində müəyyən təcrübə
-Azərbaycan və rus dillərini mükəmməl bilmək (ingilis dilini bilmək arzuolunandır)
-Ünsiyyətçilik, təşəbbüskarlıq
-Komandada işləmək bacarığı
-Analitik zəka, müştərilərlə işləmək qabiliyyəti
-Riyazi hesablama aparmaq qabiliyyəti
-İşdə dəqiqlik və detallara fikir vermək qabiliyyəti
-Təcrübəli MS Office istifadəçisi olması
-Müraciət edilən filialın yerləşdiyi şəhəri və ətraf rayonlarını yaxşı tanımaq

Vəzifə öhdəlikləri:

-Müştəriyə bankın kredit məhsullarına dair məsləhət verilməsi
-Kredit müraciətlərinin qəbulu və analizi
-Müraciətlərin Bankın kredit komitəsində müdafiəsi
-Kredit sənədlərinin tərtibatı
-Kredit portfelinə nəzarət etmək və idarə etmək
-Müştəri hesablarının aparılmasına dair xidmətlər
-Bank əməliyyatlarının aparılması
-Kreditə dair xidmətlər və onların monitorinqi

 

Xalq Bankın İsmayıllı filialına kredit mütəxəssisi vakansiyası elan edilir:

Əsas tələblər:

-Ali təhsil (iqtisadiyyat, riyaziyyat və hüquq arzuolunandır)
-Bank və ya bank olmayan kredit təşkilatında (kredit mütəxəssisi  vəzifəsində) ən azı 2 il iş stajı
-Biznes, xidmət, ticarət və kənd təsərrufatı sahəsində müəyyən təcrübə
-Azərbaycan və rus dillərini mükəmməl bilmək (ingilis dilini bilmək arzuolunandır)
-Ünsiyyətçilik, məsuliyyətlilik, təşəbbüskarlıq
-Komandada işləmək bacarığı
-Analitik zəka, müştərilərlə işləmək qabiliyyəti
-Riyazi hesablama aparmaq qabiliyyəti
-İşdə dəqiqlik və detallara fikir vermək qabiliyyəti
-Təcrübəli MS Office istifadəçisi olması
-Müraciət edilən filialın yerləşdiyi şəhəri və ətraf rayonlarını yaxşı tanımaq

Vəzifə öhdəlikləri:

-Müştəriyə bankın kredit məhsullarına dair məsləhət verilməsi
-Kredit müraciətlərinin qəbulu və analizi
-Müraciətlərin Bankın kredit komitəsində müdafiəsi
-Kredit sənədlərinin tərtibatı
-Kredit portfelinə nəzarət etmək və idarə etmək
-Müştəri hesablarının aparılmasına dair xidmətlər
-Bank əməliyyatlarının aparılması
-Kreditə dair xidmətlər və onların monitorinqi

 

Xalq Bankın İsmayıllı filialının fiziki şəxslərə xidmət üzrə mütəxəssisi vakansiyası elan edilir: 

Əsas tələblər:
-Ali təhsil;
-Bankda (hüquqi və fiziki şəxslərə xidmət üzrə mütəxəssis vəzifəsində) stajı olan namizədlərə üstünlük verilir;
-Azərbaycan və rus dillərini mükəmməl bilmək (ingilis dilini bilmək arzuolunandır);
-Ünsiyyətçilik, vicdanlılıq, məsuliyyətlilik, təşəbbüskarlıq;
-İnsanlarla işləmək, dinləmək, ünsiyyətə girmək bacarıqları;
-Komandada işləmək bacarığı;
-Analitik zəka, müştərilərlə işləmək qabiliyyəti;
-Riyazi hesablama aparmaq qabiliyyəti;
-İşdə dəqiqlik və detallara fikir vermək qabiliyyəti;
-İşə yaradıcı yanaşmaq,  ideyalara malik olmaq və  ideyaları stimullaşdıra bilmək bacarığı;
-Təcrübəli MS Office istifadəçisi olması.

Vəzifə öhdəlikləri:

-Müştərilərə bankın bütün məhsul və xidmətləri barədə məlumat verilməsi;
-Fiziki və hüquqi şəxslərə onların istəklərinə və qanunvericiliyə uyğun bütün növ hesabların açılması, bu hesablar üzrə əməliyyatların aparılması və hesabların bağlanılması;
-Müştərilərə Bankın bütün növ məhsul və xidmətlərinin satışının həyata keçirilməsi;
-Bank əməliyyatlarının aparılması.

 

Xalq Bankın Yevlax  filialına kredit mütəxəssisi vakansiyası elan edilir: 

Əsas tələblər:

-Ali təhsil (iqtisadiyyat, riyaziyyat və hüquq arzuolunandır)
-Bank və ya bank olmayan kredit təşkilatında (kredit mütəxəssisi  vəzifəsində) ən azı 2 il iş stajı
-Biznes, xidmət, ticarət və kənd təsərrufatı sahəsində müəyyən təcrübə
-Azərbaycan və rus dillərini mükəmməl bilmək (ingilis dilini bilmək arzuolunandır)
-Ünsiyyətçilik, məsuliyyətlilik, təşəbbüskarlıq
-Komandada işləmək bacarığı
-Analitik zəka, müştərilərlə işləmək qabiliyyəti
-Riyazi hesablama aparmaq qabiliyyəti
-İşdə dəqiqlik və detallara fikir vermək qabiliyyəti
-Təcrübəli MS Office istifadəçisi olması
-Müraciət edilən filialın yerləşdiyi şəhəri və ətraf rayonlarını yaxşı tanımaq

Vəzifə öhdəlikləri:

-Müştəriyə bankın kredit məhsullarına dair məsləhət verilməsi
-Kredit müraciətlərinin qəbulu və analizi
-Müraciətlərin Bankın kredit komitəsində müdafiəsi
-Kredit sənədlərinin tərtibatı
-Kredit portfelinə nəzarət etmək və idarə etmək
-Müştəri hesablarının aparılmasına dair xidmətlər
-Bank əməliyyatlarının aparılması
-Kreditə dair xidmətlər və onların monitorinqi

 

Xalq Bankın Yevlax filialının fiziki şəxslərə xidmət üzrə mütəxəssisi vakansiyası elan edilir: 

Əsas tələblər:

-Ali təhsil;
-Bankda (hüquqi və fiziki şəxslərə xidmət üzrə mütəxəssis vəzifəsində) stajı olan namizədlərə üstünlük verilir;
-Azərbaycan və rus dillərini mükəmməl bilmək (ingilis dilini bilmək arzuolunandır);
-Ünsiyyətçilik, vicdanlılıq, məsuliyyətlilik, təşəbbüskarlıq;
-İnsanlarla işləmək, dinləmək, ünsiyyətə girmək bacarıqları;
-Komandada işləmək bacarığı;
-Analitik zəka, müştərilərlə işləmək qabiliyyəti;
-Riyazi hesablama aparmaq qabiliyyəti;
-İşdə dəqiqlik və detallara fikir vermək qabiliyyəti;
-İşə yaradıcı yanaşmaq,  ideyalara malik olmaq və  ideyaları stimullaşdıra bilmək bacarığı;
-Təcrübəli MS Office istifadəçisi olması.
-Müştərilərə bankın bütün məhsul və xidmətləri barədə məlumat verilməsi;
-Fiziki və hüquqi şəxslərə onların istəklərinə və qanunvericiliyə uyğun bütün növ hesabların açılması, bu hesablar üzrə əməliyyatların aparılması və hesabların bağlanılması;
-Müştərilərə Bankın bütün növ məhsul və xidmətlərinin satışının həyata keçirilməsi;
-Bank əməliyyatlarının aparılması.
Daxili auditor 

Əsas tələblər:

-Yaş həddi: 24-35
-Ali təhsil (mühasibat uçotu, maliyyə-kredit, audit, hüquq);
-Bank işində minimum 3 illik təcrübə;
-Microsoft Office proqramlarında işləmə bacarığı;
-Azərbaycan dili – mükəmməl;
-Rus dili yaxşı səviyyədə;
-Ingilis dilini yaxşı səviyyədə bilənlərə üstünlük verilir;
-Hərbi xidməti bitirənlərə və hərbi xidmətdən möhlət hüququ olanlara üstünlük verilir.

İş üçün lazım olan digər xüsusiyyətlər:

-Mühasibat Ucotunun Beynəlxalq Standartları (MUBS) və Azərbaycan standartları haqqında anlayış və onların tətbiqi təcrübəsi
-Beynəlxalq audit standartları (BAS) üzrə üsullar və bank fəaliyyəti haqqında biliklər
-Bank və risklərin idarəolunmasına dair biliklərə malik olmaq;
-Bank əməliyyatlarının bütün aspektləri ilə tanış olmaq;
-Əldə olunan məlumatların qorunmasında və saxlanmasında sayıq olmaq;
-Özünütənqid və müstəqilliyini qorumaq qabiliyyəti;
-Məsuliyyətlilik;
-Müşahidə aparmaq və faktların müəyyən edilməsi bacarığı;
-Problemlərin həlli və audit nəticələri üzrə razılığın əldə olunması bacarığı;
-Hesabatın hazırlanması və yazılması bacarığı.

Vəzifə öhdəlikləri:

-Struktur bölmələrinin hərtərəfli auditinin aparılması (Bakı şəhərində və regionlarda);
-Aparılmış yoxlamaların qiymətləndirilməsi və hesabat verilməsi;
-Bankın maliyyə-təsərrüfat fəaliyyətinin təhlilinin həyata keçirilməsi;
-Daxili nəzarət sistemlərinin effektivliyi və uyğunluğunun yoxlanılması və qiymətləndirilməsi
-Risklərin qiymətləndirilməsi medotologiyası və risklərin idarə edilməsində prosedurların tətbiqinin və effektivliyinin yoxlanılması və qiymətləndirilməsi
-Aktivlərin qorunması sistemlərininin yoxlanılması və qiymətləndirilməsi
-Fəaliyyətlərin səmərəliliyinin və xərclərin effektivliyinin (qiymət baxımından sərfəlilik) qiymətləndirilməsi
-Qayda və prosedurların həyata keçirilməsini, qanunvericiliyə riayət olunmasını təmin edən sistemlərin yoxlanılması və qiymətləndirilməsi
-Bankin icra orqanlarının bankdaxili qaydalara və risklərə nəzarət sistemlərinə (ölçülə bilən və ölçülə bilməyən) əməl etməsinin yoxlanılması və qiymətləndirilməsi
-Maliyyə və idarəedici məlumatların, o cümlədən xarici istifadəçilərə verilən hesabatların etibarlılığı, tamlığı, düzgünlüyü və vaxtlı-vaxtında hazırlanmasının yoxlanılması və qiymətləndirilməsi
-Elektron informasiya sistemlərinin fasiləsizliyi və etibarlılığının yoxlanılması və qiymətləndirilməsi
-İdarə heyətinin bankın strategiyasına əməl etməsinin qiymətləndirilməsi
-Bankda korporativ idarəetmə prosesini qiymətləndirmək və təkminləşdirilməsinə dair tövsiyələr vermək
-Auditin nəticələri, verilmiş tövsiyələr və onların icra müddətlərinin müəyyən edilməsinə dair hesabatların tərtib edilməsi
-İş vaxtı: Bazar ertəsi – Cümə 9:00 – 18:00.

Biznesin inkişafı idarəsi, Marketinq və satışın təşkili şöbəsinin mütəxəssisi 

Əsas tələblər:

– Ali iqtisadi təhsil (Biznesin təşkili və idarə edilməsi arzu olunandır);
-İngilis və Rus dillərini yüksək səviyyədə bilmək (sərbəst yazma və səlis danışıq
bacarığı);
-Bu sahədə ən az 1 il iş stajı;
-Microsoft Office ( Excell, Word ), Internet Explorer.

Vəzifə öhdəlikləri:

-Marketinq araşıdırmalarının təşkili və nəticələrin təhlili;
-Hesabatların və tövsiyyələrin hazırlanması;
-Satışın təşkili üçün layihələrin hazırlanması və tətbiq edilməsi;
-Test – satışların keçirilməsi və nəticələrin təhlili;
– məhsulların hazırlanması və satışın təşkili;
-Müştəri bazasının yaradılması və satış texnikaları vasitəsilə onun genişləndirilməsi;
-Müştəri xidmətləri əməkdaşlarının satış texnikaları ilə təlimatlandırılması;

Layihələrin idarə edilməsi üzrə rəhbər 

Əsas tələblər:

-Ali təhsil (mühasibat uçotu, maliyyə-kredit, audit, hüquq);
-Minimum 5 il bank təcrübəsi;
-Layihələrin idarə edilməsi sahəsində minimum 3 illik təcrübə;
-Layihələrin idarə edilməsinin strukturuna dair biliklərə malik olmaq;
-Layihələrin idarə edilməsi üçün lazım olan standartları bilmək;
-Bank və risklərin idarə olunmasına dair biliklərə malik olmaq;
-Bank əməliyyatlarının bütün aspektləri ilə tanış olmaq;
-Məsuliyyətlilik;
-Hesabatın hazırlanması və yazılması bacarığı.
-Microsoft Office proqramlarında işləmə bacarığı;
-Azərbaycan dili – mükəmməl;
-Rus dili- mükəmməl;
-Ingilis dili- mükəmməl;

Vəzifə öhdəlikləri:

-Layihə təkliflərinin işlənib hazırlanması;
-Layihə idarə etməsinin planının işlənib hazırlanması;
-Layihənin icrasına rəhbərlik və onu idarə etmək
-Layihə işlərinin monitorinqi və nəzarəti;
-Layihə büdcəsinin xərclənməsinə nəzarət etmək, layihə üzrə maliyyə hesabatları hazırlamaq;
-Kompleks dəyişikliklərə nəzarətin həyata keçirilməsi;
-İcra hesabatları və s.

Biznesin inkişafı idarəsi, Beynəlxalq əlaqələr şöbəsinin rəisi 

Əsas tələblər:

-Ali iqtisadi təhsil (Beynəlxalq iqtisadi münasibətlər arzu olunandır);
-İqtisadi və beynəlxalq əlaqələr qurma bacarığı;
-İdarə etmə bacarığı;
-İngilis və Rus dillərini yüksək səviyyədə bilmək (sərbəst yazma və səlis danışıq bacarığı);
-Bu sahədə ən az 1 il iş stajı;
-Microsoft Office ( Excell, Word);

Vəzifə öhdəlikləri:

-Müxbir banklar, ödəniş sistemləri və pul köçürmələri sistemləri ilə əlaqələrin qurulması
-Müxbir hesabların açılması üçün sənədlərin hazırlanması
-Ödəniş və pul köçürmələri sistemlərinə istifadəçilərin qoşulması;
-Ödəniş və pul köçürmələri sistemləriylə yazışma və ortaya çıxan problemlərin həll edilməsi;
-Müqavilələrin doldurulması;
-Təlimatların hazırlanması;

Biznesin inkişafı idarəsi, Beynəlxalq əlaqələr şöbəsinin mütəxəssisi 

Əsas tələblər:

-Ali iqtisadi təhsil (Beynəlxalq iqtisadi münasibətlər arzu olunandır);
-İngilis və Rus dillərini yüksək səviyyədə bilmək (sərbəst yazma və səlis danışıq bacarığı);
-Bu sahədə ən az 6 ay iş stajı;
-Microsoft Office ( Excell, Word);

Vəzifə öhdəlikləri:

-Müxbir banklar, ödəniş sistemləri və pul köçürmələri sistemləri ilə əlaqələrin qurulması;
-Müxbir hesabların açılması üçün sənədlərin hazırlanması;
-Ödəniş və pul köçürmələri sistemlərinə istifadəçilərin qoşulması;
-Ödəniş və pul köçürmələri sistemləriylə yazışma və ortaya çıxan problemlərin həll edilməsi;

Hüquq məsləhətçisi 

Əsas tələblər:

-Ali hüquqi təhsil;
-Təsərrüfat subyektlərin kommersiya fəaliyyətinin hüquqi təminatı sahəsində azı 2 (iki) il iş təcrübəsinin olması;
-Azərbaycan Respublikasının qanunvericilik və normativ-hüquqi aktlarını bilməsi;
-Azərbaycan Respublikası mülki, mülki-prosessual, əmək, inzibati hüququnun, vergi hüququnun əsaslarını bilməsi;
-Kargüzarlığın əsaslarını bilməsi;
-Mülki-hüquqi əqdlərin bağlanması və rəsmiləşdirilməsi qaydasını bilməsi;
-Hüquqi sənədlərin sistemləşdirilməsi, aparılması və uçotu qaydalarını bilməsi;
-Kompüterdə işləmək bacarığı – təcrübəli istifadəçi səviyyəsində;
-Azərbaycan, rus dillərini bilməsi (ingilis dilini bilənlərə üstünlük verilir);
Bankda hüquqi işin, o cümlədən məhkəmə işlərinin aparılması  təcrübəsinə malik olan şəxslərə üstünlük verilir.

Kredit İdarəsinin Fond və Maliyyə Təşkilatlarının kreditləri ilə iş şöbəsi 

Əsas tələblər:

-Ali təhsil (mühasibat uçotu, maliyyə-kredit, audit, hüquq);
-Minimum 3 il bank təcrübəsi;
-Kredit işi sahəsində minimum 2 illik təcrübə;
-Bank və risklərin idarə olunmasına dair biliklərə malik olmaq;
-Bank əməliyyatlarının bütün aspektləri ilə tanış olmaq;
-Məsuliyyətlilik;
-Hesabatın hazırlanması və yazılması bacarığı;
-Microsoft Office proqramlarında işləmə bacarığı;
-Azərbaycan dili – mükəmməl;
-Rus dili- mükəmməl;

Vəzifə öhdəlikləri:

-Filialların Kredit bölmələrinin əməkdaşlarına AİF hesabına maliyyələşdirilən ipoteka kreditlərinin verilməsinə dair məsləhətlərin verilməsi və onların işlərinə nəzarət;
-Filialların Kredit bölmələrinin əməkdaşlarına sahibkarlıq subyektlərinə SKMF hesabına maliyyələşdirilən güzəştli kreditlərinin verilməsinə dair məsləhətlərin verilməsi və onların işlərinə nəzarət;
-Filiallar üçün təyin edilmiş limit çərçivəsindən kənar olan və Dövlət Fondları tərəfindən maliyyələşdirilən kredit sifarişlərinə baxılması, kredit rəyinin düzgün tərtib olunması və tam iqtisadi-maliyyə təhlilin aparılması, kredit sifarişinin lazımi materiallarla birgə Böyük Kredit Komitəsinin iclasının müzakirəsinə çıxarılması;
-Filialların bütün kredit dosyelərinin yoxlanılması və kredit vəsaitlərinin alınması məqsədilə kredit layihələrinin maliyyələşdirilməsi üçün Fondlara təhvil verilməsi;
-Kreditlərin verilməsi məsələsi üzrə Dövlət Fondlarının əməkdaşları ilə əməkdaşlıq və onlara lazımi məlumatların təqdim edilməsi;
-SKMF hesabına maliyyələşdirilən güzəştli kreditlərin verilməsinə dair müştərilərlə görüşlərin keçirilməsi (ehtiyac olduqda);
-Sorğu əsasında Bank, müştərilər və Kredit idarəsinin səlahiyyətləri çərçivəsində həyata keçirilən əməliyyatlar haqqında zəruri məlumatların maliyyələşdirmə təşkilatlarına təqdim edilməsi, habelə Kredit idarəsi və Bankın digər bölmələrinin sorğuları əsasında onlardan müvafiq məlumatların əldə edilməsi;
-Filialların Kredit bölmələrinin əməkdaşları tərəfindən bankdankənar maliyyələşmə (xarici dövlətlərin maliyyə təşkilatları və Azərbaycan Respublikasının qeyri-dövlət maliyyə təşkilatları tərəfindən maliyyələşmə) ilə bağlı kredit əməliyyatlarının həyata keçirilməsinə nəzarət və onlara bu istiqamətdə zəruri məsləhətlərin verilməs
-Bankdankənar maliyyələşmə (xarici dövlətlərin maliyyə təşkilatları və Azərbaycan Respublikasının qeyri-dövlət maliyyə təşkilatları tərəfindən maliyyələşmə) ilə əlaqədar kredit əməliyyatlarının həyata keçirilməsinə dair müştərilərə məsləhətlərin verilməsi və onlarla görüşlərin keçirilməsi (ehtiyac olduqda);
-Müştərilərə sindikatlaşdırılmış kreditlərin verilməsinin təşkili;
-Filiallar üçün təyin edilmiş limit çərçivəsindən kənar olan və bankdankənar maliyyələşmə (xarici dövlətlərin maliyyə təşkilatları və Azərbaycan Respublikasının qeyri-dövlət maliyyə təşkilatları tərəfindən maliyyələşmə) ilə əlaqədar kredit sifarişlərinə baxılması, kredit rəyinin düzgün tərtib olunması və tam iqtisadi-maliyyə təhlilin aparılması, kredit sifarişinin lazımi materiallarla birgə BKK-nın iclasının müzakirəsinə çıxarılması;
-Bankdankənar maliyyələşmə (xarici dövlətlərin maliyyə təşkilatları və Azərbaycan Respublikasının qeyri-dövlət maliyyə təşkilatları tərəfindən maliyyələşmə) ilə əlaqədar kredit portfelinin monitorinqinin keçirilməsi;

Zaqatala filialında fiziki şəxslərə xidmət üzrə mütəxəssis 

Əsas tələblər :

-Ali təhsil
-Minimum 1 il bank təcrübəsi
-Bankda (hüquqi və fiziki şəxslərə xidmət üzrə mütəxəssis vəzifəsində) stajı olan    namizədlərə üstünlük verilir
-Azərbaycan və rus dillərini mükəmməl bilmək (ingilis dilini bilmək arzuolunandır)
-Ünsiyyətçilik, vicdanlılıq, məsuliyyətlilik, təşəbbüskarlıq
-İnsanlarla işləmək, dinləmək, ünsiyyətə girmək bacarıqları;
-Komandada işləmək bacarığı
-Analitik zəka, müştərilərlə işləmək qabiliyyəti
-Riyazi hesablama aparmaq qabiliyyəti
-İşdə dəqiqlik və detallara fikir vermək qabiliyyəti
-İşə yaradıcı yanaşmaq,  ideyalara malik olmaq və  ideyaları stimullaşdıra
bilmək bacarığı
-Təcrübəli MS Office istifadəçisi olması
Vəzifə öhdəlikləri:

-Müştərilərə bankın bütün məhsul və xidmətləri barədə məlumat verilməsi
-Fiziki və hüquqi şəxslərə onların istəklərinə və qanunvericiliyə uyğun bütün növ hesabların açılması, bu  hesablar üzrə əməliyyatların aparılması və hesabların bağlanılmas
-Müştərilərə Bankın bütün növ məhsul və xidmətlərinin satışının həyata keçirilməsi
-Bank əməliyyatlarının aparılması

Kassir 

Əsas tələblər:

– Ali təhsil;
-Azərbaycan və rus dillərini mükəmməl bilmək (ingilis dilini bilmək arzuolunandır);
-Ünsiyyətçilik, vicdanlılıq, təşəbbüskarlıq;
-Komandada işləmək bacarığı;
-Analitik zəka, müştərilərlə işləmək qabiliyyəti;
-Riyazi hesablama aparmaq qabiliyyəti;
-İşdə dəqiqlik və detallara fikir vermək qabiliyyəti;
-Bankda kassir vəzifəsi üzrə stajı olan namizədlərə üstünlük verilir;

Vəzifə öhdəlikləri:

-Kassa işinin təşkili;




Bir cavab yazın

Sizin e-poçt ünvanınız dərc edilməyəcəkdir. Gərəkli sahələr * ilə işarələnmişdir