Adətən, reklamçılar və reklam şirkətləri kapitalizm tənqidçilərinin birinci hədəfi olur və “baş günahkar” elan olunurlar. Tamamilə günahsız olduqlarını iddia edə bilmərik, amma həmişə ilk olaraq reklam sahəsində çalışanların günahlandırılması da bir az ədalətsizlikdir. Bəzənsə bu tənqidlər daha əyləncəli formada həyata keçirilir və bu halda hər kəsin diqqətini çəkməyi də bacarır. Buna nümunə olaraq internet istifadəçilərinin həm məşhur marka sahibləri, həm də reklamçıları tənqid etmək üçün hazırladıqları “dürüst” reklamları göstərmək olar.
taraz.az həmin reklam posterlərini sizə təqdim edir. Məşhur markaların daha dürüst şüarları ilə tanış olun:
Pepsi: Əgər Kola yoxdursa..
Nestle Cofee-mate: Özünüzü kofe sevirmiş kimi aparmağınıza kömək edir
İnstagram: Bərbad fotolarınızı filterlər ört-basdır edin.
Harley-Davidson: Sizin orta yaş krizisiniz üçün burdayıq.
Facebook: Sizin haqqınızda FBI’dan daha çox bilirik.
Monopoly: Dostluqlarınızı pozmaq üçün əla vasitə
Linkedin: İnsanlarla səbəbsiz olaraq əlaqə qur.
Nike: Sadəcə alın.
Wikipedia: Dəyməz, universitet tələbələri!
Lays: Aromatlaşdırılmış hava
İKEA: Hərdən sizinlə oyun oynamaq üçün, esktra hissələr əlavə edirik.
SUBWAY: İcazənizlə paltarlarınızdan çörək qoxusu gəlsin
Maybelline: bəlkə də sirr photoshop’dadır.
Mənbə: Pahoo.az