Caspian Development Bank CDB ASC “Rəhbərin Assistenti” vəzifəsinə vakansiya elan edir.
Namizədə tələblər
• Ali təhsil
• Yaş 21-35 arası
• Gülərüz, kreativ
• Azərbaycan, rus və ingilis dillərində sərbəst danışma və yazma qabiliyyəti
• Microsoft offise proqramlarında işləmə bacarığı
• Təşkilati bacarıqlar
Vəzifə öhdəlikləri
• Rəhbərin sənədlərinin qeydiyyatının və faylinqin aparılması
• Rəhbərin xarici ölkələrə səyahəti zamanı vizaların sifarişi, uçuş biletlərinin və mehmanxanalarda otaqların bronlaşdırılması
• Rəhbərə gələn sənədləşmənin rus və ingilis dillərindən tərcümə edilməsi
• Rəhbər üçün prezentasiyaların hazırlanması və prezentasiyalar zamanı təşkilati dəstəyin göstərilməsi
• Rəhbərə daxil olan zənglərin cavablandırılması, görüş qrafikinin aparılması, daxil olan sorğuların rəhbərə çatdırılması
• Rəhbərin təyin etdiyi iclas və görüşlərdə təşkilati dəstəyin göstərilməsi, iclas və ya görüş iştirakçılarının dəvət edilməsi
Əgər Siz qeyd olunmuş tələblərə uyğunsuznuzsa, onda CV-lərinizi Caspian Development Bankın cv@cdbbank.az elektron ünvanına göndərə bilərsiniz! CV-rinizdə mütləq son 6 ay ərzində şəkilmiş rəngli fotoşəkliniz olmalır. CV-lərinizi göndərərkən mailın “Subject” hissəsində müraciət etdiyiniz vakansiyanı göstərməyi unutmayın!