Search
picture85103_0

“KAPİTALBANK”-dan 13 vakant yer üçün yeni iş elanları!

Vəzifə: Bank filialları üçün müdir, müdir müavini

İş təcrübəsi: 

•    filial rəhbərləri üçün Bank işi sahəsində 3 ildən az olmayan

Təhsili: ali iqtisadi və ya hüquqi

Namizəd üçün irəli sürülən tələblər:

•    Bank işi üzrə bütün normativ sənədlər haqqında biliyi;
•    idarəetmə bacarığı, şəxsi təşkilatçılığı;
•    Bank məhsulları və bazarı təhlil etmək bacarığı;
•    kompüterdə işləmək bacarığı;
•    ünsiyətcil, məsuliyyətli, təşəbbüskar olmaq;
•    komanda ilə işləmək bacarığı

 


Vəzifə: 
Bank filialları üçün baş mühasib

İş təcrübəsi: 

•    baş mühasiblər üçün Bank işi sahəsində 2 ildən az olmayan

Təhsili: ali iqtisadi və ya hüquqi

Namizəd üçün irəli sürülən tələblər:

•    Bank işi üzrə bütün normativ sənədlər haqqında biliyi;
•    idarəetmə bacarığı, şəxsi təşkilatçılığı;
•    Bank məhsulları və bazarı təhlil etmək bacarığı;
•    kompüterdə işləmək bacarığı;
•    ünsiyətcil, məsuliyyətli, təşəbbüskar olmaq;
•    komanda ilə işləmək bacarığı
Sürücü-inkasator üçün tələb olunan göstəriciləri:

  • Təhsili: Orta-ixtisas, ali-orta və ya ali təhsil
  • Yaş həddi: 25-45 yaş
  • İş təcrübəsi: minimum 1-3 il
  • Sürücülük vəsiqəsi
  • Vətəndaşlığı: azərbaycanlı

 

 

İnformasiya Texnologiyaları departamenti/sistem inzibatçısı

İş təcrübəsi: Böyük şirkət və ya bankda sistem inzibatçısı vəzifəsində 3 ildən çox iş təcrübəsi
Aşağıdakı sistemlər üzrə biliklərə malik olması:
•    Active directory;
•    Exchange server 2007/2010;
•    DNS, DHCP, Terminal Server;
•    İSA server 2006;
•    Windows Update Services;
•    Kaspersky AdminKit;
•    VMWare:
•    HP servirlər (HP-UX, Linux platformalarında);
•    TCP/İP şəbəkələri;

CİSCO avadanlıqları (router, switch, firewall)
Lokal şəbəkənin qurulması, dəstək verilməsi, eləcə də VLAN-ların yaradılması və idarə edilməsi
Windows domen, fibro-optik texnologiyalar (İP/MPLS), VoİP sistemlərin işi üzrə standart utilitlər üzrə biliklər. Web servirlər Apache, php, perl, MySQL üzrə biliklər
Windows 2000/2003 bazasında terminal serverin sazlanması və dəstəklənməsi
MS SQL 2000/2005-in sazlanması və dəstəklənməsi, ehtiyat surətləri çixarılması və bərpası
Yeni texnologiyaların öyrənilməsi və tətbiqi bacarığının olması
Qısa müddət ərzində problemi aşkar etmək və aradan qaldırmaq bacarığı
Ünsiyyət bacarığı
Qeyri-professionallar üçün texniki terminləri izah etmək bacarığı
Məsuliyyətli olmaq, topladıöı tərübəni bölüşmək bacarığı
İngilis dilini bilmək
İnformasiya Texnologiyaları departamenti/proqramçı

İş təcrübəsi:
 2 ildən çox iş təcrübəsi (proqramlaşdırma sahəsində); Komandada işləmək bacarığı
Təhsili: müvafiq sahədə ali təhsil
Aşağıdakı sistemlərdə işləyə bilmək bacarığı:
•    Oracle DataBase;
•    Oracle Forms;
•    Java;
•    Microsoft Visual Studio.NET;
•    T-SQL;
•    Borland Delphi;
•    Borland C++builder:
•    Crystal Reports;
•    MS SQL Server;
•    VBSCript, Jscript, PHP

Obyekt yönümlü proqramlaşdırmanın əsaslarına dair biliklər
Relyasiyalı verilənlər bazasına və relyasion struktura dair biliklər
İngilis dilini bilmək

 

Biznes proseslərin idarə edilməsi şöbəsi/Baş mütəxəssis

Vəzifə üzrə tələblər:

•    Departamentlər tərəfindən təqdim olunan biznes proseslər üzrə sxematik təsvir layihələrinə rəy və təkliflərin bildirilməsi;
•    Biznes proseslərin (yeni və ya yenilənən) Bank Əməliyyat Sistemində tətbiq edilməsi zamanı sistemdə, biznes proseslərin sahibləri olan departamentlər və İT departamenti tərəfindən qurulmuş prosesə dair sınaqların keçirilməsi və rəylərin bildirilməsi;
•    Departamentlərin təklif еtdiyi yеni məhsullar üzrə risklərin qiymətləndirilməsi;
•    Biznes proseslərin qurulması üzrə digər departamentlərin aidiyyatı əməkdaşlarına təlimlərin keçirilməsi;
•    Reqlament sənədlərin (siyasət, qayda, prosedurlar və s.) hazırlanmasında aidiyyatı struktur bölmələrə metodoloji dəstəyin və rəylərin verilməsi;
•    Bankda mövcud biznes proseslərin təhlilini aparmaq, proses üzrə çatışmamazlıqların müəyyənləşdirilməsi və aradan qaldırılması üzrə təkliflərin bildirilməsi;
•    Risklərin müəyyənləşdirilməsi, qiymətləndirilməsi və idarə edilməsi üzrə metodoloji bazanın yaradılması və təkmilləşdirilməsinin həyata keçirilməsi;
•    Qüvvədə olan biznes proseslərin, bankdaxili reqlament sənədlərinin qiymətləndirilməsi və proseslərin optimallaşdırılmasına dair təkliflərin verilməsi üzrə hesabatların hazırlanması;
•    Yeni hazırlanmış reqlament sənədlər üzrə təqdimatların keçirilməsi və bank əməkdaşlarının aidiyyatı üzrə məlumatlandırılması.
Tələb olunan bilik, təcrübə və bacarıqlar:

•    Ali təhsil (ali iqtisadi təhsilin olması üstünlük təşkil edir);
•    Bank işi sahəsində ən azı 4 il təcrübənin olması;
•    Qüvvədə olan bank qanunvericiliyi və ARMB-nın normativ hüquqi aktları haqqında kifayət qədər məlumatlı olmaq;
•    Biznes proseslər üzrə sxematik proseslərin hazırlanması və proseslərin təhlil olunması istiqamətində yetərli bilik və təcrübəyə malik olmaq;
•    Reqlament sənədlərinin (qayda, prosedur, siyasət və s.) hazırlanması bacarığına malik olmaq;
•    Bankın biznes prosesləri, yeni məhsul və xidmətlər layihələrinə rəy və təkliflər verilməsi üzrə billiklərə malik olmaq;
•    Risklərin idarə edilməsi sahəsində iş təcrübəsi üstünlük təşkil edir;
•    Təhlil etmə bacarığına malik olmaq;
•    Təlimlərin keçirilməsi bacarığına malik olmaq;
•    Azərbaycan, rus və ingilis dilləri üzrə yüksək səviyyədə biliyə malik olmaq;
•    Ofis proqramlarında sərbəst işləmək bacarığında olmaq;
•    Komandada işləmək bacarığı, ünsiyyətcil, təşəbbüskar və mülayim olmaq;
•    Məsuliyyətli və dəqiq olmaq;
•    28 yaşdan yuxarı olmayan şəxslər.

 

Biznes proseslərin idarə edilməsi şöbəsi/Aparıcı mütəxəssis

Vəzifə üzrə tələblər:

•    Reqlament sənədlərin (siyasət, qayda, prosedurlar və s.) hazırlanmasında aidiyyatı struktur bölmələrə metodoloji dəstəyin və rəylərin verilməsi;
•    Bankda mövcud biznes proseslərin təhlilini aparmaq, proses üzrə çatışmamazlıqların müəyyənləşdirilməsi və aradan qaldırılması üzrə təkliflərin bildirilməsi;
•    Risklərin müəyyənləşdirilməsi, qiymətləndirilməsi və idarə edilməsi üzrə metodoloji bazanın yaradılması və təkmilləşdirilməsinin həyata keçirilməsi;
•    Biznes proseslərin Bank Əməliyyat Sistemində optimallaşdırılması üzrə rəylərin bildirilməsi;
•    Qüvvədə olan biznes proseslərin, bankdaxili reqlament sənədlərinin qiymətləndirilməsi və proseslərin optimallaşdırılmasına dair təkliflərin verilməsi üzrə hesabatların hazırlanması;
•    Yeni hazırlanmış reqlament sənədlər üzrə təqdimatların keçirilməsi və bank əməkdaşlarının aidiyyatı üzrə məlumatlandırılması.
Tələb olunan bilik, təcrübə və bacarıqlar:

•    Ali təhsil (ali iqtisadi təhsilin olması üstünlük təşkil edir);
•    Bank işi sahəsində ən azı 2 il təcrübənin olması;
•    Qüvvədə olan bank qanunvericiliyi və ARMB-nın normativ hüquqi aktları haqqında kifayət qədər məlumatlı olmaq;
•    Biznes proseslər üzrə sxematik proseslərin hazırlanması və proseslərin təhlil olunması istiqamətində yetərli bilik və təcrübəyə malik olmaq;
•    Reqlament sənədlərinin (qayda, prosedur, siyasət və s.) hazırlanması bacarığına malik olmaq;
•    Bankın biznes prosesləri, yeni məhsul və xidmətlər layihələrinə rəy və təkliflər verilməsi üzrə billiklərə malik olmaq;
•    Azərbaycan, rus və ingilis dilləri üzrə yüksək səviyyədə biliyə malik olmaq;
•    Ofis proqramlarında sərbəst işləmək bacarığında malik olmaq;
•    Təhlil etmə bacarığına malik olmaq;
•    Azərbaycan, rus və ingilis dilləri üzrə yüksək səviyyədə biliyə malik olmaq;
•    Ofis proqramlarında sərbəst işləmək bacarığında olmaq;
•    Komandada işləmək bacarığı, ünsiyyətcil, təşəbbüskar və mülayim olmaq;
•    Məsuliyyətli və dəqiq olmaq;
•    26 yaşdan yuxarı olmayan şəxslər.

Risklərin idarə edilməsi departamenti/Biznes proseslərin idarə edilməsi şöbəsi/Mütəxəssis

Vəzifə üzrə tələblər:

•    Bankda mövcud biznes proseslərin təhlilini aparmaq, proses üzrə çatışmamazlıqların müəyyənləşdirilməsi və aradan qaldırılması üzrə təkliflərin bildirilməsi;
•    Biznes proseslərin Bank Əməliyyat Sistemində optimallaşdırılması üzrə rəylərin bildirilməsi;
•    Təsdiqlənmiş sxematik təsvirlər əsasında  reqlament sənədlərin hazırlanması;
•    Yeni hazırlanmış reqlament sənədlər üzrə təqdimatların keçirilməsi və bank əməkdaşlarının aidiyyatı üzrə məlumatlandırılması.

Tələb olunan bilik, təcrübə və bacarıqlar:

•    Ali təhsil;
•    Bank işi sahəsində iş təcrübəsi üstünlük təşkil edir;
•    Qüvvədə olan bank qanunvericiliyi və ARMB-nın normativ hüquqi aktları haqqında kifayət qədər məlumatlı olmaq;
•    Biznes proseslər üzrə sxematik proseslərin hazırlanması və proseslərin təhlil olunması istiqamətində yetərli bilik və təcrübəyə malik olmaq;
•    Reqlament sənədlərinin (qayda, prosedur, siyasət və s.) hazırlanması bacarığına malik olmaq;
•    Ofis proqramlarında sərbəst işləmək bacarığında olmaq;
•    Azərbaycan, rus və ingilis dilləri üzrə yüksək səviyyədə biliyə malik olmaq;
•    Komandada işləmək bacarığı, ünsiyyətcil, təşəbbüskar və mülayim olmaq;
•    Məsuliyyətli və dəqiq olmaq;
•    25 yaşdan yuxarı olmayan şəxslər.

Risklərin idarə edilməsi departamenti/Təhlil və qiymətləndirmə şöbəsi/Baş mütəxəssis

Vəzifə üzrə tələblər:
•    Departamentlər tərəfindən təqdim olunan biznes proseslər üzrə sxematik təsvir layihələrinə rəy və təkliflərin bildirilməsi;
•    Biznes proseslərin (yeni və ya yenilənən) Bank Əməliyyat Sistemində tətbiq edilməsi zamanı sistemdə, biznes proseslərin sahibləri olan departamentlər və İT departamenti tərəfindən qurulmuş prosesə dair sınaqların keçirilməsi və rəylərin bildirilməsi;
•    Departamentlərin təklif еtdiyi yеni məhsullar üzrə risklərin qiymətləndirilməsi;
•    Biznes proseslərin qurulması üzrə digər departamentlərin aidiyyatı əməkdaşlarına təlimlərin keçirilməsi;
•    Reqlament sənədlərin (siyasət, qayda, prosedurlar və s.) hazırlanmasında aidiyyatı struktur bölmələrə metodoloji dəstəyin və rəylərin verilməsi;
•    Bankda mövcud biznes proseslərin təhlilini aparmaq, proses üzrə çatışmamazlıqların müəyyənləşdirilməsi və aradan qaldırılması üzrə təkliflərin bildirilməsi;
•    Risklərin müəyyənləşdirilməsi, qiymətləndirilməsi və idarə edilməsi üzrə metodoloji bazanın yaradılması və təkmilləşdirilməsinin həyata keçirilməsi;
•    Qüvvədə olan biznes proseslərin, bankdaxili reqlament sənədlərinin qiymətləndirilməsi və proseslərin optimallaşdırılmasına dair təkliflərin verilməsi üzrə hesabatların hazırlanması;
•    Yeni hazırlanmış reqlament sənədlər üzrə təqdimatların keçirilməsi və bank əməkdaşlarının aidiyyatı üzrə məlumatlandırılması.

Tələb olunan bilik, təcrübə və bacarıqlar:
•    Ali təhsil (ali iqtisadi təhsilin olması üstünlük təşkil edir);
•    Bank işi sahəsində ən azı 4 il təcrübənin olması;
•    Qüvvədə olan bank qanunvericiliyi və ARMB-nın normativ hüquqi aktları haqqında kifayət qədər məlumatlı olmaq;
•    Biznes proseslər üzrə sxematik proseslərin hazırlanması və proseslərin təhlil olunması istiqamətində yetərli bilik və təcrübəyə malik olmaq;
•    Reqlament sənədlərinin (qayda, prosedur, siyasət və s.) hazırlanması bacarığına malik olmaq;
•    Bankın biznes prosesləri, yeni məhsul və xidmətlər layihələrinə rəy və təkliflər verilməsi üzrə billiklərə malik olmaq;
•    Risklərin idarə edilməsi sahəsində iş təcrübəsi üstünlük təşkil edir;
•    Təhlil etmə bacarığına malik olmaq;
•    Təlimlərin keçirilməsi bacarığına malik olmaq;
•    Azərbaycan, rus və ingilis dilləri üzrə yüksək səviyyədə biliyə malik olmaq;
•    Ofis proqramlarında sərbəst işləmək bacarığında olmaq;
•    Komandada işləmək bacarığı, ünsiyyətcil, təşəbbüskar və mülayim olmaq;
•    Məsuliyyətli və dəqiq olmaq;
•    28 yaşdan yuxarı olmayan şəxslər.

Risklərin idarə edilməsi departamenti/Təhlil və qiymətləndirmə şöbəsi/Aparıcı mütəxəssis

Vəzifə üzrə tələblər:
•    Risk növlərindən asılı olaraq aidiyyatı üzrə təhlillərin aparılması və mütəmadi olaraq hesabatların hazırlanması;
•    Pоrtfеllərin (krеdit, qarantiya, qiymətli kağızlar və s.) qiymətləndirilməsi və risklərin idarə edilməsi üzrə təkliflərin verilməsi;
•    Risk xəritəsinin hazırlanması və aidiyyatı üzrə hesabatlığın hazırlanması;
•    Stress testlərin keçirilməsi və nəticələri barədə hesabatlığın hazırlanması;
•    Aktivlərin təsnifləşdirilməsi və gözlənilən zərərlərin bağlanılması məqsədilə xüsusi ehtiyatların yaradılması barədə təkliflərin verilməsi;
•    Kredit komitəsinə təqdim olunan kredit/qarantiya sənədləri üzrə risklərin qiymətləndirilməsi.

Tələb olunan bilik, təcrübə və bacarıqlar:
•    Ali təhsil (İqtisadi kibernetika/iqtisadiyyat/maliyyə/riyaziyyat sahələri üzrə olması üstünlük təşkil edir);
•    Bank işi sahəsində ən azı 3 il təcrübənin olması;
•    Qüvvədə olan bank qanunvericiliyi və ARMB-nın normativ hüquqi aktları haqqında kifayət qədər məlumatlı olmaq;
•    Ofis proqramlarında sərbəst işləmək bacarığında olmaq. Xüsusi ilə “Microsoft Excell” pr. təminatı üzrə (makrosların yazılması və s.);
•    Azərbaycan, rus və ingilis dilləri üzrə yüksək səviyyədə biliyə malik olmaq;
•    Maliyyə sahəsində beynəlxalq səviyyəli FRM/PRM/CFA/ CIMA/ACCA kimi sertifikasiya proqramlarını tamamlama və ya müəyyən səviyyələrini keçənlərə üstünlük verilir;
•    Komandada işləmək bacarığı, ünsiyyətcil, təşəbbüskar və mülayim olmaq;
•    Məsuliyyətli və dəqiq olmaq;
•    26 yaşdan yuxarı olmayan şəxslər.

 

Risklərin idarə edilməsi departamenti/Təhlil və qiymətləndirmə şöbəsi/Mütəxəssis

Vəzifə üzrə tələblər:
•    Risk növlərindən asılı olaraq aidiyyatı üzrə təhlillərin aparılması və mütəmadi olaraq hesabatların hazırlanması;
•    Pоrtfеllərin (krеdit, qarantiya, qiymətli kağızlar və s.) qiymətləndirilməsi və risklərin idarə edilməsi üzrə təkliflərin verilməsi;
•    Risk xəritəsinin hazırlanması və aidiyyatı üzrə hesabatlığın hazırlanması;
•    Stress testlərin keçirilməsi və nəticələri barədə hesabatlığın hazırlanması;
•    Aktivlərin təsnifləşdirilməsi və gözlənilən zərərlərin bağlanılması məqsədilə xüsusi ehtiyatların yaradılması barədə təkliflərin verilməsi;
•    Kredit komitəsinə təqdim olunan kredit/qarantiya sənədləri üzrə risklərin qiymətləndirilməsi.

Tələb olunan bilik, təcrübə və bacarıqlar:
•    Ali təhsil (İqtisadi kibernetika/iqtisadiyyat/maliyyə/riyaziyyat sahələri üzrə olması üstünlük təşkil edir);
•    Bank işi sahəsində ən azı 2 il təcrübənin olması;
•    Qüvvədə olan bank qanunvericiliyi və ARMB-nın normativ hüquqi aktları haqqında kifayət qədər məlumatlı olmaq;
•    Ofis proqramlarında sərbəst işləmək bacarığında olmaq. Xüsusi ilə “Microsoft Excell” pr. təminatı üzrə (makrosların yazılması və s.);
•    Azərbaycan, rus və ingilis dilləri üzrə yüksək səviyyədə biliyə malik olmaq;
•    Maliyyə sahəsində beynəlxalq səviyyəli FRM/PRM/CFA/ CIMA/ACCA kimi sertifikasiya proqramlarını tamamlama və ya müəyyən səviyyələrini keçənlərə üstünlük verilir;
•    Komandada işləmək bacarığı, ünsiyyətcil, təşəbbüskar və mülayim olmaq;
•    Məsuliyyətli və dəqiq olmaq;
•    25 yaşdan yuxarı olmayan şəxslər.

 

Risklərin idarə edilməsi departamenti/Monitorinq şöbəsi/Baş mütəxəssis

Vəzifə üzrə tələblər:
•    Monitorinq və yoxlama prosesləri üzrə metodoloji bazanın yaradılması və təkmilləşdirilməsi;
•    Biznes proseslərin icrasının seçim üsulu ilə yoxlanılması;
•    Verilən tapşırığın keyfiyyətlə və vaxtında yerinə yetirilməsi məqsədi ilə analiz, tematik yoxlama, xidməti araşdırma, hüquqi qiymətləndirmə, məntiqi nəzarət, qarşılıqlı yoxlama, arifmetik tutuşdurma, müqayisə, idarəçilik məlumatlarının analizi, ekspertiza, vizual müşahidə və s. üsullardan istifadə etməklə yoxlama və monitoriqlərin keçirilməsi;
•    Daxili nəzarət sistemlərinin effektivliyi və uyğunluğunun qiymətləndirilməsi;
•    Risklərin idarə edilməsi üzrə limitlərə riayət edilməsinə nəzarət olunması;
•    Risk xəritəsi üzrə yüksək riskli hesab olunan sahələr üzrə risklərin yaranması səbəblərinin araşdırılması və azaldılması üzrə təkliflərin verilməsi;
•    Risklərin qiymətləndirilməsi metodologiyası və risklərin idarə edilməsində reqlament sənədlərinin  prosedurların tətbiqinin və effektivliyinin yoxlanılması və qiymətləndirilməsi;
•    Aktivlərin qorunması sistemlərinin yoxlanılması və qiymətləndirilməsi;
•    Monitorinq və yoxlama üzrə müəyyən edilən nöqsan və çatışmamazlıqların, eyni zamanda neqativ halların (saxtakarlıq, fırıldaqçılıq, vəsaitin mənimsənilməsi və s) baş verməsinə şərait yaradan səbəblərin, prosesin qurulması üzrə olan çatışmamazlıqların (reqlament sənədi  də daxil olmaqla), prosseslərin icrası üzrə daxili nəzarətdə olan boşluqların və sair çatışmamazlıqların aradan qaldırılması üçün tövsiyyə və təkliflərin verilməsi.

Tələb olunan bilik, təcrübə və bacarıqlar:
•    Ali təhsil (İqtisadi kibernetika/iqtisadiyyat/maliyyə/riyaziyyat sahələri üzrə olması üstünlük təşkil edir);
•    Bank işi sahəsində ən azı 4 il təcrübənin olması;
•    Ofis proqramlarında sərbəst işləmək bacarığında olmaq. Xüsusi ilə “Microsoft Excell” pr. təminatı üzrə (makrosların yazılması və s.);
•    Azərbaycan, rus və ingilis dilləri üzrə yüksək səviyyədə biliyə malik olmaq;
•    Rayonlara ezamiyyə üzrə səfərlər etmək imkanın olması;
•    Maliyyə sahəsində beynəlxalq səviyyəli CIA/FRM/PRM/CFA/ CIMA/ACCA kimi sertifikasiya proqramlarını tamamlama və ya müəyyən səviyyələrini keçənlərə üstünlük verilir;
•    Yüksək dərəcədə analitik düşünmə və hesabat tərtib etmə qabiliyyəti, intensiv rejimdə və kollektiv mühitdə işləmək və  ünsiyyətqurma bacarığına malik olmaq;
•    Qüvvədə olan bank qanunvericiliyi və ARMB-nın normativ hüquqi aktları haqqında kifayət qədər məlumatlı olmaq;
•    Audit standartları üzrə üsullar və bank fəaliyyəti haqqında biliyə malik olmaq;
•    Monitorinq və yoxlama üzrə peşəkar səriştəyə, işlərin yerinə yetirilməsi üçün texniki vasitələrdən istifadə və insanlarla əlaqə qurmaq bacarıqları kimi yüksək səviyyəli təcrübəyə malik olmaq;
•    Muhasibat Ucotunun Beynəlxalq Standartları (MUBS) və Maliyyə Hesabatlarının Beynəlxalq Standartları (MHBS) haqqında anlayış və onların tətbiqi təcrübənin olması;
•    Fırıldaqçılıq və saxtakarlıq hallarını aşkara çıxarmaq üçün kifayət qədər biliyə malik olmaq;
•    İnsanlarla əlaqə qurmaq üzrə mühüm bacarıqlara, yəni müşahidə aparmaq və faktların müəyyən edilməsi, müstəqilliyi qorumaq, problemlərin həlli, hesabatın hazırlanması və yazışma bacarığına malik olmaq;
•    Bankda mövcud biznes proseslərin təhlilini aparmaq, proses üzrə çatışmamazlıqların müəyyənləşdirilməsi və aradan qaldırılması üzrə təkliflərin bildirilməsi bacarığına malik olmaq;
•    Məsuliyyətli və dəqiq olmaq;
•    30 yaşdan yuxarı olmayan şəxslər.

 

Risklərin idarə edilməsi departamenti/Monitorinq şöbəsi/Mütəxəssis

Vəzifə üzrə tələblər:
•    Monitorinq və yoxlama prosesləri üzrə metodoloji bazanın yaradılması və təkmilləşdirilməsini;
•    Biznes proseslərin icrasının seçim üsulu ilə yoxlanılması;
•    Verilən tapşırığın keyfiyyətlə və vaxtında yerinə yetirilməsi məqsədi ilə analiz, tematik yoxlama, xidməti araşdırma, hüquqi qiymətləndirmə, məntiqi nəzarət, qarşılıqlı yoxlama, arifmetik tutuşdurma, müqayisə, idarəçilik məlumatlarının analizi, ekspertiza, vizual müşahidə və s. üsullardan istifadə etməklə yoxlama və monitoriqlərin keçirilməsi;
•    Daxili nəzarət sistemlərinin effektivliyi və uyğunluğunun qiymətləndirilməsi;
•    Risklərin idarə edilməsi üzrə limitlərə riayət edilməsinə nəzarət olunması;
•    Risk xəritəsi üzrə yüksək riskli hesab olunan sahələr üzrə risklərin yaranması səbəblərinin araşdırılması və azaldılması üzrə təkliflərin verilməsi;
•    Risklərin qiymətləndirilməsi metodologiyası və risklərin idarə edilməsində reqlament sənədlərinin  prosedurların tətbiqinin və effektivliyinin yoxlanılması və qiymətləndirilməsi;
•    Aktivlərin qorunması sistemlərinin yoxlanılması və qiymətləndirilməsi;
•    Monitorinq və yoxlama üzrə müəyyən edilən nöqsan və çatışmamazlıqların, eyni zamanda neqativ halların (saxtakarlıq, fırıldaqçılıq, vəsaitin mənimsənilməsi və s) baş verməsinə şərait yaradan səbəblərin, prosesin qurulması üzrə olan çatışmamazlıqların (reqlament sənədi  də daxil olmaqla), prosseslərin icrası üzrə daxili nəzarətdə olan boşluqların və sair çatışmamazlıqların aradan qaldırılması üçün tövsiyyə və təkliflərin verilməsi.

Tələb olunan bilik, təcrübə və bacarıqlar:

•    Ali təhsil (İqtisadi kibernetika/iqtisadiyyat/maliyyə/riyaziyyat sahələri üzrə olması üstünlük təşkil edir);
•    Bank işi sahəsində ən azı 2 il təcrübənin olması;
•    Ofis proqramlarında sərbəst işləmək bacarığında olmaq. Xüsusi ilə “excell” pr. təminatı üzrə (makrosların yazılması və s.);
•    Azərbaycan, rus və ingilis dilləri üzrə yüksək səviyyədə biliyə malik olmaq;
•    Rayonlara ezamiyyə üzrə səfərlər etmək imkanın olması;
•    Maliyyə sahəsində beynəlxalq səviyyəli CIA/FRM/PRM/CFA/ CIMA/ACCA kimi sertifikasiya proqramlarını tamamlama və ya müəyyən səviyyələrini keçənlərə üstünlük verilir;
•    Yüksək dərəcədə analitik düşünmə və hesabat tərtib etmə qabiliyyəti, intensiv rejimdə və kollektiv mühitdə işləmək və  ünsiyyətqurma bacarığına malik olmaq;
•    Qüvvədə olan bank qanunvericiliyi və ARMB-nın normativ hüquqi aktları haqqında kifayət qədər məlumatlı olmaq;
•    Audit standartları üzrə üsullar və bank fəaliyyəti haqqında biliyə malik olmaq;
•    Monitorinq və yoxlama üzrə peşəkar səriştəyə, işlərin yerinə yetirilməsi üçün texniki vasitələrdən istifadə və insanlarla əlaqə qurmaq bacarıqları kimi yüksək səviyyəli təcrübəyə malik olmaq;
•    Muhasibat Ucotunun Beynəlxalq Standartları (MUBS) və Maliyyə Hesabatlarının Beynəlxalq Standartları (MHBS) haqqında anlayış və onların tətbiqi təcrübəsi;
•    Fırıldaqçılıq və saxtakarlıq hallarını aşkara çıxarmaq üçün kifayət qədər biliyə malik olmaq;
İnsanlarla əlaqə qurmaq üzrə mühüm bacarıqlara, yəni müşahidə aparmaq və faktların müəyyən edilməsi, müstəqilliyi qorumaq, problemlərin həlli, hesabatın hazırlanması və yazışma bacarığına malik olmaq;
•    Bankda mövcud biznes proseslərin təhlilini aparmaq, proses üzrə çatışmamazlıqların müəyyənləşdirilməsi və aradan qaldırılması üzrə təkliflərin bildirilməsi bacarığına malik olmaq;
•    Məsuliyyətli və dəqiq olmaq;
•    27 yaşdan yuxarı olmayan şəxslər.

 

 




Bir cavab yazın

Sizin e-poçt ünvanınız dərc edilməyəcəkdir. Gərəkli sahələr * ilə işarələnmişdir