Search
ru

Bankda vakansiyalar

Yapikredi Bank yeni vakansiyalar teqdim edir

Filial Müdiri

Tələblər

  • Ali İqtisadi və ya biznes təhsilinin olması;
  • Ən azı 5 (beş) il bank təcrübəsinin olması, 1 və ya 2 il rəhbərlik təcrübəsi;
  • Biznesin inkişafı bacarığı;
  • Şəffaflıq və Etik startlara malik olması;
  • Ünsiyyət və Problem həll etmə bacarığı;
  • Strateji və analitik düşünmə qabiliyyəti;
  • Sərbəst olaraq, həmçinin komandada işləmə bacarığı;
  • Müştəri bazasını idarəetmə bacarığı;
  • Mükəmməl azərbaycan, türk, ingilis, rus dili bilikləri.

Əsas iş funksiyaları:

  • Filial hədəflərinin və Bankın strateji planlarının gercəkləşdirilməsi üçün filialdakı satış vəəməliyyat işlərinin ən təsirli və məhsuldar şəkildə istiqmətləndirmək;
  • Filialda lazımı planlama və təşkilati işləri reallaşdırmaqla işlərin plana uyğun şəkildə aparılmasını təmin etmək, bankın ümumi strategiya və qaydalarına uyğunluğunu təqib və nəzarət etmək;
  • Filial işçilərinin normal iş şəraitində, səlahiyyətlərinə uyğun şəkildə işləməsini təmin etmək;
  • Satış işlərini dəstəkləmək, əməliyyat qrupu ilə sıx əlaqədə olmaq və xidmətin keyfiyyətinə nəzarət etmək;
  • Filialın satış büdcəsinin reallaşmasına nəzarət etmək və hədəflərə çatmaq üçün mane olan faktorların səbəblərini müəyyən etmək;
  • Potensial müştəriləri müəyyən etmək və onları əldə etməyə çalışmaq;
  • Müştərilərin rentabelliyini davamlı təqib etmək, müştəridə bağlılıq yaratmaq, rəqiblərin vəziyyətini və bazar paylarını analiz etməklə filialın büdcəsini gerçəkləşdirmək və bankın bazardakı payını artırmaq üçün lazımlı tədbirləri görmək;
  • Müştərilərin davamlı olaraq ziyarət edilməsini təşkil etmək;
  • Filialdakı satış qrupunun hədəflərini və müştəri portfelini müəyyən etmək, filialın hədəflərini tutdurmaq üçün satış hərəkətlərini planlamaq, idarə etmək və nazərət etmək;
  • Bankın kredit politikası və qaydalarına (geri qaytarma, təminatlandırma, təqib) uyğun hərəkət etmək, müştərilərlə kredit müqavilələrinin bağlanması, kreditin istifadə edilməsi və meydana çıxaracağı riskə qədər izləmək. Bu çərçivədə kredit təkliflərinin, lazımlı sənədlərin hazırlanmasının təmin edilməsi;
  • Kreditin verilən müştərinin iflası və ya problemli olması halında lazımlı tədbirlərin alınmasından və dərhal tətbiq olunmasından məsuldur;
  • Filialdakı əməliyyat riskini izləmək, audit və daxili nəzarət raporlarını incələyərək lazımı tədbirlər görmək;
  • Filialdakı işçilərin bankın daxili qaydalarına,idarəetmə strategiyalarına qanunlara və təlimatlara uyğunluğunu təmin etmək;
  • Filialın təhlükəsizliyi üçün lazımı tədbirlər alınmasından birinci dərəcədə məsul şəxsdir.Bank və müştərilərlə bağlı bütün məlumat, sənəd, qiymətli kağız, açarların saxlanması, qorunmasından və lazım olduğunda etibarlı bir şəkildə sövq edilməsindən cavabdehdir.

 

Müştəri təmsilçisi

Tələblər:

  • Ali İqtisadi və ya biznes təhsilinin olması;
  • Ən azı 1 (bir) il bank təcrübəsinin olması (müştəri xidmətləri, satış, marketinq, kredit, əməliyyat bölmələrində);
  • Mükəmməl azərbaycan dili biliyinin olması (türk, ingilis, rus dili biliklərinə üstünlük verilir);
  • İnsanlarla düzgün ünsiyyət qura bilmək və iş bacarığının olması.

Əsas iş funksiyaları:

  • Müştəri hesablarının açılması, həmin hesablar üzrə əməliyyatların aparılması;
  • Müştərilərə bütün növ bank məhsul və xidmətlərin təqdim edilməsi və lazımi məsləhətlərin verilməsi;
  • Müştərilərin xarici ticarət üzrə ekspertizasının həyata keçirilməsi;
  • Xidmət etdiyi müştərilərə yüksək səviyyədə bank məhsul və xidmətlərinin satışını həyata keçirir;
  • Daima potensial müştəriləri araşdırır və bu müştərilərin Bankımıza qazandırılmasına yönlənmiş addımlar atır;
  • Müştəri portfelinin mənfəətlilik, effektivlik və müştəri haqqında məlumatların gizliliyi əsasında uyğun idarəetməni həyata keçirir;
  • Satış Dəstək Qrupu tərəfindən müəyyənləşdirilən büdcə və hədəflərin həyata keçirir və bu hədəfləri izləyir;
  • Çarpaz satış imkanlarını araşdırır, filial içində digər satış və Satış Dəstək Qrupu ilə birlikdə çarpaz satışlar istiqamətində koordinasiyalı olaraq çalışma;
  • Müştərilərə bankın məhsul portfelindən onlara ən uyğun məhsul və xidmətlərlə əlaqədar məlumat verir və müştəri ehtiyaclarını müəyyənləşdirərək, onlara alternativ seçimləri təqdim edir;
  • Müştəri şikayətlərini çözülməsi və minimum həddə çatdırılması üçün lazımı tədbirlərin alınması.

Müraciət etmək istəyənlər CV-ləri  hr@yapikredi.com.az elektron poçt ünvanına göndərə bilərlər.

Bakı şəhəri Nəsimi rayonu, 628-ci məhəllə, Cəlil Məmmədquluzadə küçəsi 73 G.

Phone: (+994 12) 497 77 95

Fax: (+994 12) 497 02 76

Azerbaijan ,Baku

Web: www.yapikredi.com.az

E-mail: info@yapikredi.com.az




Bir cavab yazın

Sizin e-poçt ünvanınız dərc edilməyəcəkdir. Gərəkli sahələr * ilə işarələnmişdir