Search
A passerby photographs an Apple store logo with his Samsung Galaxy phone on the morning iPhone 5 goes on sale to the public in central Sydney September 21, 2012. Apple Inc's iPhone 5 hit stores around the globe on Friday, with fans snapping up the device that is expected to fuel a huge holiday quarter for the consumer giant.        REUTERS/Tim Wimborne     (AUSTRALIA - Tags: BUSINESS TELECOMS SCIENCE TECHNOLOGY)

Apple və Samsung-un reklama xərclədiyi məbləğin miqdarı açıqlanıb

Bu  il  ərzində Apple şirkəti təkcə ABŞ-ın rəqəmsal kanallarında reklama təxminən 100 milyon dollar pul xərcləyib.
Bu barədə “The Business Insider” agentliyi yazıb.
Məlumatda bildirilir ki, Samsunq da öz növbəsində yuxarıda qeyd olunan kanallara təxminən 80 milyon xərcləyib.
Həmçinin məlumatda qeyd edilir ki, hazırda müəyyən faktorlarar səbəbindən Apple-nin rəqəmsal kanallara nəzərdə tutulan büdcəsi 17% azalsa da, Samsungun büdcəsi təxminən 50%- qədər artıb.
Qeyd edək ki, hər iki şirkət dünyanın ən bahalı brendlərin TOP-onluğuna daxildir.
Faktxəbər



Bir cavab yazın

Sizin e-poçt ünvanınız dərc edilməyəcəkdir. Gərəkli sahələr * ilə işarələnmişdir